Press release: Tech4Regeneration programme launch

March 19, 2024

(version française ci-dessous // deutsche Version unten)

————— ——— —— — -

[EN] On March 19 2024, the EPFL Innovation Park has launched its visionary programme Tech4Regeneration in collaboration with the companies Romande Energie and Logitech and the support of canton de Vaud, in order to promote adoption at scale of solutions which could restore the necessary conditions to life on Earth.

— Press release with official announcement or the 20 start-ups selected for the first edition of the program :

(english version)

————— ——— —— — -

[FR] Le 19 mars 2024, l’EPFL Innovation Park a lancé un programme visionnaire Tech4Regeneration en collaboration avec les entreprises Romande Energie et Logitech et avec le soutien du canton de Vaud, afin de favoriser l’adoption à large échelle de solutions pouvant restaurer les conditions nécessaires à notre vie sur Terre.

— Communiqué de presse avec l'annonce officille des 20 startups sélectionnées pour la première édition du programme :

(version française)

————— ——— —— — -

[DE] Der EPFL Innovation Park startet in Zusammenarbeit mit den Unternehmen Romande Energie und Logitech sowie mit Unterstützung des Kantons Waadt das visionäre Programm Tech4Regeneration, um die breite Einführung von Lösungen zu fördern, die die für unser Leben auf der Erde notwendigen Bedingungen wiederherstellen können..

— Pressemitteilung mit der offiziellen Bekanntgabe der 20 für die erste Ausgabe des Programms ausgewählten Start-ups :

(deutsche Version)